PixelWeb - Your Vision, Our Expertise

28 טיפים לבניית אתר לעסק שמייצר לידים

28 טיפים לבניית אתר לעסק שמייצר לידים
טיפים לבניית אתר לעסק

בניית אתר אינטרנט לעסק שלכם חשובה יותר מאי פעם בעידן הדיגיטלי של היום. אתר אינטרנט יכול לעזור לכם למשוך לקוחות חדשים, להציג את המוצרים או השירותים שלכם ולבסס את העסק שלכם כסמכות בענף שלכם. בפוסט זה, נסקור 28 טיפים לבניית אתר אינטרנט מצליח לעסק שלכם.

1. קבעו את היעדים שלכם עבור האתר.

לפני שתתחילו לבנות את האתר שלכם, חשוב שתהיה לכם הבנה ברורה מה אתם רוצה שהאתר ישיג. האם אתם רוציםלהשתמש באתר כדי למכור מוצרים או שירותים, או רק לספק מידע על העסק שלכם? הכרת המטרות שלכם תעזור לכם להחליט אילו תכונות ופונקציונליות לכלול באתר שלכם.

2. בחרו שם דומיין וחברת אחסון אתרים

שם הדומיין שלכם הוא הכתובת של האתר שלכם באינטרנט, וחשוב לבחור שם דומיין בלתי נשכח וקל להקלדה. חברת האחסון שלכם היא החברה שמאחסנת את קבצי האתר שלכם ומנגישה אותם למבקרים. ישנן אפשרויות רבות לבחירה, אז ערכו מחקר כדי למצוא ספק שעונה על הצרכים והתקציב שלכם.

3. בחרו את פלטפורמת האתרים המתאימה לכם

ישנן אפשרויות רבות לבניית אתר אינטרנט, החל מאפליקציות ווב פשוטות ועד למערכות ניהול תוכן מתקדמות יותר (CMS). כמה מהפלטפורמות הפופולריות הן Wix, Weebly ו- Squarespace, בעוד שאפשרויות CMS פופולריות כוללות WordPress, Joomla ו-Drupal. שקלו את הכישורים הטכניים שלכם ואת התכונות שאתם צריכים בעת בחירת פלטפורמה לאתר שלכם.

4. תכננו את מבנה האתר שלכם – אפיון אתר

זה אחד הטיפים החשובים ברשימת הטיפים לבניית אתר שלנו – לפני שתתחילו להוסיף תוכן לאתר שלכם, חשוב שתהיה לכם תוכנית כיצד התוכן יהיה מאורגן. שקלו ליצור אפיון מסודר שמכיל את כל את החלקים והעמודים העיקריים של האתר שלכם, וחשבו כיצד ברצונכם לבנות את תפריט הניווט. זה יקל על המבקרים באתר למצוא את מה שהם מחפשים וגם יעזור למנועי החיפוש להבין את התוכן באתר שלכם.

5. עיצוב אתר אינטרנט מושך מבחינה ויזואלית.

המראה והתחושה של האתר שלכם חשובים ליצירת רושם ראשוני טוב על המבקרים. בחרו ערכת צבעים וגופן שעולה בקנה אחד עם המותג שלכם ויוצר מראה מגובש בכל דפי האתר. השתמשו בתמונות ובגרפיקה באיכות גבוהה כדי לשפר את המשיכה החזותית של האתר שלכם ולהפוך אותו למושך יותר עבור המבקרים.

6. צרו תוכן בעל ערך ורלוונטי

התוכן באתר שלכם הוא זה שימשוך מבקרים ויגרום להם לחזור. חשוב ליצור תוכן בעל ערך ורלוונטי לקהל היעד שלכם. זה יכול לכלול פוסטים בבלוג, תיאורי מוצרים, מקרי בוחן או מידע אחר שיעניין את המבקרים שלכם.

7. טיפים לבניית אתר לעסק – בצעו אופטימיזציה של האתר שלכם למנועי חיפוש

אחת המטרות העיקריות של בניית אתר אינטרנט וזה למה גם כתבנו את המאמר הפוסט עם טיפים לבניית אתר לעסקים, היא למשוך מבקרים, ואחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא באמצעות מנועי חיפוש. כדי להקל על מנועי החיפוש להבין את האתר שלכם ולהוסיף אותו לאינדקס, חשוב לבצע אופטימיזציה של האתר לחיפוש. זה כולל דברים כמו הוספת ביטויים רלוונטיים לתוכן ולמטא תגים של האתר שלכם, שימוש בתגי כותרת למבנה התוכן ויצירת מפת אתר.

8. הפכו את האתר שלכם לידידותי לסמארטפונים

יותר ויותר אנשים גולשים באינטרנט מהסמארטפונים שלהם, לכן חשוב לוודא שהאתר שלכם מותאם לנייד. משמעות הדבר היא עיצוב האתר כך שיהיה קל לקריאה ולניווט במסכים קטנים יותר ולהבטיח שהוא נטען במהירות במכשירים ניידים.

9. כללו קריאות לפעולה.

לאתר שלכם צריכה להיות מטרה ברורה, ואתם צריכים להקל על המבקרים לעשות את הצעד הבא, בין אם זה יצירת קשר איתכם, ביצוע רכישה או הרשמה לניוזלטר. חשוב לכלול קריאות לפעולה, כגון לחצנים או טפסים, בדפי מפתח באתר שלכם כדי לעודד מבקרים לבצע את הפעולה הרצויה.

10. בדקו ושפרו את האתר שלכם

ברגע שהאתר שלכם פעיל ובאוויר, חשוב לבדוק אותו כדי לוודא שהכל עובד כמו שצריך ושחווית המשתמש חיובית. זה יכול לכלול בדיקת האתר במכשירים ודפדפנים שונים, בדיקת קישורים שבורים ושימוש בכלים כמו מפות חום כדי לראות כיצד המבקרים מקיימים אינטראקציה עם האתר. בזמן שאתם אוספים נתונים ומשוב, אתם יכולים להשתמש במידע זה כדי לבצע חידודים ושיפורים באתר כדי להבטיח שהוא עונה על הצרכים של המבקרים שלכם ומשיג את היעדים העסקיים שלשמם בניתם אותו.

11. שמרו את האתר שלכם מעודכן.

אתר אינטרנט אינו סוג של פרויקט של שגר ושכח. חשוב לעדכן את האתר שלכם באופן קבוע בתוכן חדש ולוודא שכל הקישורים והתכונות פועלים כהלכה. זה לא רק עוזר לשמור על אתר האינטרנט שלכם רלוונטי ומעניין עבור המבקרים, אלא זה גם עוזר לדירוג במנועי החיפוש.

12. השתמשו במדיה חברתית כדי לקדם את האתר שלכם

פלטפורמות מדיה חברתית יכולות להיות כלי רב עוצמה לקידום האתר שלכם והבעת תנועה אליו. שתפו קישורים לאתר שלכם בפרופילי המדיה החברתית שלכם ובקבוצות שבהן אתם נמצאים ושקלו להשתמש בפרסום בתשלום במדיה החברתית כדי להגיע לקהל גדול יותר.

13. שקלו את השימוש בוידאו

וידאו הוא מדיום פופולרי יותר ויותר לצריכת תוכן מקוון, והוא יכול להיות כלי רב עוצמה לקידום העסק שלכם וליצירת מעורבות עם מבקרים באתר שלכם. שווה להוסיף תוכן וידאו לאתר שלכם, בין אם זה סרטון תדמית, הדגמות מוצר או תוכן חינוכי.

14. השתמשו בשיווק בדוא”ל כדי לשמור על קשר עם מבקרים

שיווק בדוא”ל הוא דרך מצוינת לשמור על קשר עם המבקרים באתר שלכם ולעדכן אותם לגבי העסק שלכם. שקלו להשתמש בשירותי המאפשרים לכם שיווק בדוא”ל כדי ליצור ולשלוח ניוזלטרים, הצעות מיוחדות ותקשורת אחרת למנויי הדוא”ל שלכם.

15. השתמשו באנליטיקה כדי לעקוב אחר הצלחת האתר שלכם

ישנם כלים רבים זמינים למעקב אחר הביצועים של האתר שלכם, כולל Google Analytics. הכלים האלה יכולים לספק תובנות חשובות לגבי דברים כמו כמה אנשים מבקרים באתר שלכם, איך הם מוצאים אותו ואילו פעולות הם מבצעים בזמן שהם שם. השתמשו בנתונים אלו כדי לזהות אזורים לשיפור ובכדי למדוד את הצלחת האתר שלכם.

16. השתמשו בביקורות ובהמלצות של לקוחות

ביקורות והמלצות חיוביות של לקוחות יכולים להיות דרך רבת עוצמה לבנות אמון ואמינות עם המבקרים באתר שלכם. שקלו להוסיף קטע באתר שבו לקוחות יכולים להשאיר ביקורות והמלצות, והקפידו להדגיש אותם בדפי מפתח באתר שלכם.

17. ודאו שהאתר שלכם מאובטח

בעידן הדיגיטלי של היום, אבטחת סייבר היא דאגה מרכזית לעסקים. ודאו שהאתר שלכם מאובטח על ידי שימוש בחברת אחסון איכותית ומאובטחת, התקנת אישורי SSL ועדכון קבוע של התוכנה והתוספים של האתר שלכם.

18. הפכו את האתר שלכם לקל לניווט

אתר מבלבל או קשה לשימוש יכול להרחיק מבקרים, לכן חשוב לוודא שהאתר שלכם קל לניווט. השתמשו בתפריט ניווט ברור ופשוט, ושקלו להשתמש בפירורי לחם כדי לעזור למבקרים לעקוב אחר מיקומם באתר.

19. השתמשו בתמונות ובגרפיקה באיכות גבוהה

אלמנטים חזותיים כמו תמונות וגרפיקה יכולים לעזור להפוך את האתר שלכם למושך יותר מבחינה ויזואלית. הקפידו להשתמש בתמונות באיכות גבוהה הרלוונטיות לעסק שלכם ובגודל המתאים לאינטרנט. עדיף להשתמש כמה שפחות בתמונות מבנקים של תמונות, ויותר בתמונות אמיתיות שלכם ושל העסק.

20. השתמשו בכותרות ובכותרות משנה כדי לפצל תוכן

בלוקים ארוכים של טקסט יכולים להיות קשים לקריאה, לכן חשוב להשתמש בכותרות ובכותרות משנה כדי לפרק את התוכן שלכם ולהפוך אותו לקל יותר לקריאה עבור המבקרים. זה לא רק מקל על המבקרים לקרוא, אלא זה גם עוזר באופטימיזציה למנועי חיפוש.

21. הפכו את האתר שלכם לנגיש לאנשים עם מוגבלויות.

חשוב להנגיש את האתר שלכם לאנשים עם מוגבלויות, לרבות אלה שהם עיוורים או לקויי ראייה, חירשים או כבדי שמיעה, או בעלי לקויות ניידות. זה יכול לכלול שימוש בטקסט חלופי לתמונות, הוספת כתוביות סגורות לסרטונים ושימוש בשפה ברורה ותמציתית בתוכן האתר שלכם.

22. השתמשו בקישורים פנימיים כדי לעזור למבקרים לגלות תוכן נוסף באתר שלכם

קישורים פנימיים, או קישור לדפים אחרים באתר האינטרנט שלכם, יכול לעזור למבקרים לגלות תוכן נוסף באתר שלכם ויכול גם לעזור באופטימיזציה למנועי חיפוש. שקלו להוסיף קישורים למאמרים או דפים קשורים בתוך תוכן האתר שלכם כדי לעודד מבקרים לחקור יותר.

23. השתמשו בקישורים חיצוניים כדי לספק משאבים ומידע נוספים

קישור לאתרים חיצוניים יכול להיות דרך מצוינת לספק משאבים ומידע נוספים למבקרים. רק הקפידו לקשר לאתרים מוכרים ורלוונטיים כדי לשמור על אמינות האתר שלכם.

24. טיפים לבניית אתר לעסק – הוסיפו בלוג לאתר שלכם

עוד טיפ חשוב בסדרת טיפים לבניית אתר לעסק זו היא להוסיף בלוג לאתר שלכם. בלוג יכול להיות דרך מצוינת לספק תוכן טרי ובעל ערך לאתר שלכם על בסיס קבוע. בלוג יכול להיות גם כלי שימושי לבניית קשרים עם לקוחות ומשיכת מבקרים חדשים לאתר האינטרנט שלכם באמצעות מנועי חיפוש.

25. השתמשו בכפתורי שיתוף חברתי כדי להקל על המבקרים לשתף את התוכן שלכם

פלטפורמות מדיה חברתית יכולות להיות דרך מצוינת לקדם את העסק שלכם ולהוביל תנועה לאתר שלכם. הקלו על המבקרים לשתף את התוכן שלכם על ידי הוספת לחצני שיתוף חברתי לאתר שלכם.

26. שקלו להוסיף רכיב מסחר אלקטרוני לאתר שלכם

זה עוד טיפ חשוב בסדרת טיפים לבניית אתר לעסק, אם אתם רוצים למכור מוצרים או שירותים באינטרנט, רכיב מסחר אלקטרוני יכול להיות תוספת חשובה לאתר שלכם. ישנן אפשרויות רבות להוספת פונקציונליות של מסחר אלקטרוני, החל מעגלות קניות פשוטות ועד לפלטפורמות מתקדמות יותר כמו Shopify.

27. השתמשו בבדיקת A/B כדי לבצע אופטימיזציה לאתר שלכם

בדיקת A/B היא תהליך של השוואה בין שתי גרסאות של דף אינטרנט כדי לראות איזו מהגרסאות מניבה ביצועים טובים יותר. זה יכול להיות כלי שימושי לזיהוי אזורים לשיפור ואופטימיזציה של ביצועי האתר שלכם.

28. השתמשו ב-Google לעסק שלי כדי לשפר קידום אתרים מקומי

אם לעסק שלכם יש מיקום פיזי, חשוב לוודא שקל ללקוחות מקומיים למצוא אתכם באינטרנט. Google לעסק שלי הוא כלי חינמי המאפשר לכם ליצור רישום עבור העסק שלך בגוגל ולשפר את הנראות שלכם בתוצאות החיפוש המקומיות.

לסיכום הפוסט שלנו בנושא טיפים לבניית אתר לעסקים נגיד שעל ידי ביצוע טיפים אלה, תוכלו ליצור אתר מקצועי ואפקטיבי לעסק שלכם שיעזור לכם למשוך ולשמר לקוחות. אל תשכחו לעדכן את האתר שלכם באופן קבוע בתוכן חדש ולוודא שכל הקישורים והתכונות פועלים כהלכה. עם קצת מאמץ ותשומת לב, האתר שלכם יכול להיות נכס בעל ערך עבור העסק שלכם.

שלמה מן

שלמה מן

היי, אני שלמה, בונה ומעצב אתרים לעסקים. אני מתמחה ביצירת אתרים מקצועיים וידידותיים למשתמש שעוזרים לעסקים לצמוח ולהצליח באינטרנט. יש לי ניסיון רב ומומחיות בבניית אתרים עם וורדפרס ואני תמיד מעודכן בטרנדים ובטכנולוגיות העדכניות ביותר.

תוכן העניינים
תכנים נוספים באותו הנושא