PixelWeb - Your Vision, Our Expertise

אתרי תוכן – בניית אתרים לעסקים

אתרי תוכן – בניית אתרים לעסקים
אתר תוכן

המטרה העיקרית של כל אתר תוכן צריכה להיות לגייס כמה שיותר תנועה. נכון, המטרה הסופית שלך היא לייצר הכנסה, אך כל העניין של טעינת אתר עם תוכן איכותי הוא משיכת ביקורי צופים ללא הגבלה. ואני מקווה, על בסיס חוזר.

באמצעות אתר דף מכירה, אתה יוצר אותו פעם אחת ואז מבלה את שארית זמנך ומאמץ בקידומו. אתר תוכן, לעומת זאת, דורש פיתוח מתמיד ומתמשך. ככל שאתה מוסיף יותר דפים ותוכן, כך אתה יכול לצפות לנפח ביקורי הצופים.

וברגע שתשיג תנועה משמעותית, תפיק הכנסה אוטומטית. מקור ההכנסה כנראה יהיה תוצאה של אחד או יותר מהבאים:

  • מכירות ישירות של מוצרים או שירותים
  • תשלום עבור שטחי פרסום בדפי האינטרנט שלך
  • הכנסה שנובעת מלחיצות על מודעות Google

אז המשוואה הסופית היא זו … יותר תוכן שווה יותר תנועה שמשווה אוטומטית להכנסה רבה יותר.

עיצוב כולל

בשלב מסוים, אתר התוכן שלך יכיל מספר עצום של עמודים. אז מובן מאליו שעליך לחזות בהיקף המידע ולענות על צרכי הצופים כבר מההתחלה.

כל מה שמוביל לכך הוא העובדה שאתר תוכן, הן קלות הניווט והן היכולת לאתר מידע ספציפי בדפים שלך צריכים להיות בראש רשימת העדיפויות שלך.

זה לא אומר שאתה צריך להזניח את הטופס לצורך הפונקציה. כמו כל סוג אחר של אתרים, גם אתר זה צריך להיות בעל עיצוב טוב, כזה שלא יהיה נעים לעין אלא יתאים בנוחות לתוכן ולפרסום.

הפריסה הפופולרית ביותר היא במקרה היעילה ביותר עבור סוג זה של אתרים …

הוא מורכב משני עמודים חיצוניים צרים עם עמוד רחב יותר באמצע. אחת העמודות הצרות משמשת לרוב לקישורי ניווט והשנייה להצגת מודעות Google. מתחת לכל אחד מאותם אזורים, ניתן לשמור מקום לפרסום (מוצרים ושירותים שאתה בעצמך מקדם או שטחי פרסום בתשלום).

העמודה המרכזית, כמובן, צריכה להיות שמורה תמיד לתוכן בפועל (מאמרים, מידע וכו ‘).

לא משנה מה תעשו בכל הנוגע לעיצוב ולפריסה, היו עקביים. כלומר, דאגו שדברים מסוימים כמו ניווט ואזורי תוכן עיקריים יהיו באותו מיקום בכל עמוד באתר האינטרנט שלכם.

מכיוון שאתר תוכן יכול להיות כבד למדי ביחס לניווט, כדאי לשקול לכלול שורה אחת או יותר של קישורים בחלקו העליון הנמתחים לרוחב העמודות. לחלופין, כדי לחסוך במקום, אתה יכול פשוט לשלב תפריטים נפתחים.

כך או כך, עליכם ליצור שיטת ניווט מוצקה כבר מההתחלה. אם לא תעשו זאת, תוכלו למצוא את עצמכם מחדשים אלפי עמודים רק כדי להתאים לרמת הגידול של צורכי הניווט.

ניווט מוצק טוב נחוץ גם כדי להבטיח שסורקי מנועי החיפוש (עכבישים) יוכלו להגיע בקלות וביעילות לכל עמוד באתר האינטרנט שלך. אם הם לא יכולים, לא תוכל לרשום את דפי התוכן שלך במנועי החיפוש.

זה, כמובן, אומר שלא תקבל את הנפח הגבוה ביותר האפשרי של תנועה יומית אוטומטית, תנועה שאתה רוצה וצריך כדי לייצר את הכמות הגדולה ביותר של ההכנסות.

בראש ובראשונה, צרו מערכת ניווט איתנה ועובדת היטב לאורך כל הדרך. שנית, נצל את ה- Sitemaps של גוגל. זה יבטיח שכל הדפים שלך יעברו עכביש ויופיעו לאחר מכן בתוצאות החיפוש של גוגל.

בכל הנוגע ליצירת Sitemap ותחזוקתו, התוכנית הטובה ביותר לשימוש היא Sitemap Equalizer (https://www.sitemapequalizer.com).

מכיוון ש- Sitemap הוא גם נכס יקר עבור הצופים שלך, ודא שאתה יוצר גרסת HTML (Sitemap Equalizer יכול לבצע גם את המשימה הזו).

קישור לגירסה זו של ה- sitemap שלך צריך להיות נגיש בכל עמוד באתר שלך. במידת האפשר, כלול אותו ישירות בתפריט הניווט הראשי שלך.

מנוע חיפוש פנימי

בין אם אתר התוכן שלך מתחיל עם מאות עמודים או יגיע לשם בהדרגה, חשוב לכלול מנוע חיפוש פנימי. בדרך זו, הצופים שלך יכולים לחפש ולאתר מידע ספציפי במהירות ובקלות בדפים שלך.

הענקת יכולת זו תעזור להבטיח שהם יישארו באתר שלך לפרקי זמן ארוכים יותר. וככל שהם מבלים שם יותר זמן, כך גדל הסיכוי שהם ירכשו משהו או ילחצו על מודעות Google.

מטעמי נוחות, שדה קלט חיפוש צריך להיות ממוקם בכל עמוד באתר תוכן. נראה לעין מאוד במקום כלשהו בראש הדף או בסמוך לו.

זה נותן לצופה גישה קלה ונוחה, ממש כמו שימוש בשדה החיפוש בסרגל הכלים של גוגל. זה תמיד נמצא שם, זמין לשימוש בכל פעם שהוא נחוץ.

בכל הנוגע לבחירת מנוע חיפוש פנימי, ישנן שתי אפשרויות:

  1. התקן סקריפט של מנועי חיפוש בהגשתך
  2. השתמש בשירות מנועי חיפוש עצמאי המתארח מרחוק.

הבחירה הראשונה עדיפה מכמה סיבות …

אתה יכול להתאים אישית את דף תוצאות החיפוש שלך.
לא יהיו מודעות או קישורים חיצוניים שיצורפו לתוצאות החיפוש.
אתה יכול להוסיף מחדש את האתר שלך בתדירות שאתה רוצה או זקוק.
כדי לאתר תסריט מנועי חיפוש טוב, פשוט היכנס לכל אחד מאתרי התסריט הגדולים …

סקריפטים חמים
https://www.hotscripts.com

כונן דינמי
https://www.dynamicdrive.com

משאבי CGI
https://cgi.resourceindex.com

תסריטים
https://www.scripts.com

הדבר הטוב ביותר בבחירה השנייה – שימוש בשירות מנועי חיפוש עצמאי – הוא העובדה שאינך צריך לדאוג לפעולות הפנימיות הקשורות לפונקציות החיפוש. ובהחלט קל יותר להתקין אותו.

הבעיה היא ששירות עצמאי ישלוט בדף תוצאות החיפוש. כלומר הצופה שלך יכול להיות נתון למודעות חיצוניות ולתוצאות חיפוש חיצוניות, כאלה שאין להן שום קשר לאתר שלך.

אם אינך חושב שזה מספיק רציני לדאוג, יש לך שתי אפשרויות בסיסיות בבחירת שירות עצמאי …

אתה יכול להשתמש בשירות פרטי כמו Atomz (https://www.atomz.com) (שהוא במקרה אחד השירותים הבודדים שלא מציבים את כרזות הפרסום שלהם בדף תוצאות החיפוש שלך).

אפשרות שנייה היא להשתמש בשירות המוצע על ידי מנועי החיפוש הגדולים כמו גוגל ו- AltaVista.

אם ברצונך להשתמש בתכונת החיפוש מגוגל, כל שעליך לעשות הוא להיכנס לחשבון Adsense שלך ​​(https://www.google.com/adsense) ולהגדיר שם את יכולות החיפוש שלך.

(אם עדיין אין לך חשבון Google Adsense, קבל מיד חשבון מכיוון שאתה מפסיד פוטנציאל הכנסה גדול).

כמובן שאותה בעיית שליטה קיימת מכיוון שגוגל שומרת גם על הדף על התוצאות. כן, תוכלו להתאים אותו במידה מסוימת (כמו בחירת צבע רקע כולל לוגו משלכם). אבל החלק שבאמת נחשב אינו בשליטתך.

כאשר צופה מבצע חיפוש באמצעות תכונת החיפוש הפנימית של גוגל, הוא מעביר אותו לדף שבו גוגל הציבה קודם כמה מתוצאות החיפוש שלהם. פירוש הדבר שהצופים שלך יכולים “לברוח” בקלות מהאתר שלך על ידי לחיצה על אחת מהתוצאות הללו.

אין שאלה לגבי ערך הניווט שמנוע חיפוש פנימי מביא לאתר תוכן. אך פגיעה בערך זה על ידי שימוש בדף תוצאות החיפוש של מישהו אחר אינה פשרה הוגנת או שוויונית.

עשה טובה ותבחר בתוכנת מנועי חיפוש. אם הבעלים אינו מציע התקנה בחינם, שלם את האגרה. או שכור צד שלישי שיעשה את ההתקנה עבורך. כך או כך, העלות תהיה שווה את היתרון בשמירה על שליטה מוחלטת בתוצאות החיפוש.

היוצא מן הכלל היחיד לכך הוא לאפשר לצופים לבצע חיפושים חיצוניים. עבור תכונה זו, השירות של גוגל יהיה בחירה טובה פשוט משום שאתה יכול להרוויח הכנסות כאשר צופה מבצע חיפוש חיצוני.

שלמה מן

שלמה מן

היי, אני שלמה, בונה ומעצב אתרים לעסקים. אני מתמחה ביצירת אתרים מקצועיים וידידותיים למשתמש שעוזרים לעסקים לצמוח ולהצליח באינטרנט. יש לי ניסיון רב ומומחיות בבניית אתרים עם וורדפרס ואני תמיד מעודכן בטרנדים ובטכנולוגיות העדכניות ביותר.

תוכן העניינים
תכנים נוספים באותו הנושא