10 סיבות למה צריך אתר אינטרנט לעסק

אתר אינטרנט לעסק

הרבה אנשים שואלים את עצמם האם צריך אתר אינטרנט לעסק? התשובה היא כן, אלא אם כן אתה בעל עסק אשר אינו מעוניין להגדיל את העסק והמותג שלך.

בימינו, בניית אתר לעסק או חנות וירטואלית זוהי משימה קלה יותר מתמיד, בניית אתר לא עולה הרבה כסף ואתה לא צריך לדעת איך לכתוב קוד או אפילו איך לעצב, החנות המקוונת שלך אינה מוגבלת לשעות עבודה מסויימות, וזהו אחד האמצעים הטובים ביותר של פרסום בחינם.

אתר אינטרנט לעסק לא נבנה רק בכדי למכור את הסחורה והשירותים שלך – זהו גם מקום בו תוכל לתת ערך כלשהו ללקוחות הפוטנציאליים שלך.

 

עדיין לא בטוח איך אתר אינטרנט יעזור לך לגדל את העסק שלך? הנה עשר סיבות למה צריך אתר אינטרנט לעסק:

1. הלקוחות שלך מצפים לזה.

אם זו היתה הסיבה היחידה ברשימה, זו היתה תשובה מספקת. תחשוב על זה בעצמך, האם אתה בוטח בעסק שאין לו שום אתר?

אם אין לך אתר עסקי, הלקוחות הדיגיטליים (וחסרי הסבלנות) של היום עשויים לחפש תשובה לבעיות שלהם או לקנות את המוצרים שלהם במקום אחר.

2. אתר  אינטרנט לעסק זוהי הוכחה חברתית.

90% מהצרכנים טוענים כי ביקורות באינטרנט בהחלט משפיעות על החלטות הקנייה שלהם . אתה יכול להסתמך על זאפ וכל מני אתרים אחרים שיתנו ביקורות עבור המותג שלך, אבל כשיש לך אתר אינטרנט לעסק אתה יכול להרוג שתי ציפורים במכה אחת ולקבל ביקורות גם באתר שלך.

כאשר לקוחות פוטנציאליים מחפשים אותך באינטרנט, המלצות של לקוחות באתר אינטרנט שלך היא דרך מצוינת להרשים לקוחות פוטנציאליים.

3. אתה שולט על הנרטיב.

זה נכון שאתה לא יכול לשלוט על מה שאחרים אומרים עליך בערוצי המדיה החברתית השונים , אך אתה יכול להשפיע על התפיסה הציבורית על ידי יצירת הסיפור שלך באמצעות האתר העסקי.

בלוג החברה מסייע לבעלי עסקים להפיץ את המסר, המשימה והאישיות שלהם מול קהל היעד שלהם מהר יותר מאשר מודעות דפוס או פלייארים החולקים בדואר.

בנוסף, סמלים חברתיים המקשרים אל אינסטגרם, פייסבוק, לינקדאין ורשתות חברתיות נוספות הופכים את שיתוף התוכן שלך לקל יותר עבור המבקרים באתר האינטרנט שלך שאוהבים את התוכן שיצרת בשבילם.

4. תמורה עבור ההשקעה שלך ב- אתר אינטרנט לעסק.

ע"י שימוש נבון במערכת CMS מוכרת וידועה כמו וורדפרס, באפשרותך להגיע להרבה יותר לקוחות בפחות השקעה מאשר אם היית בונה אתר אינטרנט לעסק ע"י פיתוח אתר מאפס.

בניית אתר וורדפרס תאפשר לך ניהול תוכן בקלות וביעילות, אפשרויות הרחבה מרובות והדבר הכי חשוב בוורדפרס הוא שהוא מוכן לקידום אורגני ולא צריך לעשות יותר מדי בכדי לקדם אותו בצורה יעילה.

5. אתה לא צריך להיות מתכנת או בונה אתרים.

בגלל מערכת הוורדפרס ועוד מספר פלטפורמות אחרות של בניית אתרים אשר מציעים הדרכות מקוונות ותמיכה קהילתית, כמעט כל אחד יכול לקבל אתר אינטרנט לעסק וללמוד איך לתפעל אותו בתוך כשעה.

6. לכל המתחרים שלך יש אתר אינטרנט לעסק.

הצרכנים בדרך כלל מתחילים במסע הקניות שלהם על ידי מחקר והמלצות של חברים וקשרים חברתיים ברשת.

מחקרים מראים כי ברגע שלצרכן יש מושג על מה שהוא צריך או רוצה, הוא מתחיל לחקור, ומה שמעניין הוא ש 72% מהם גולשים באינטרנט כדי למצוא חומר חינוכי, ביקורות ועדויות על המוצר שהם מתכוונים לרכוש. זאת ניתן ללמוד על פי דו"ח זה.

מה שניתן ללמוד מכך זה שאם לא תשאר תחרותי מול המתחרים שלך, אתה תיתן לקונים הפוטנציאלים שלך סיבה לקנות ממותג אחר.

7. אל תשים שלט "החנות סגורה כעת" לעולם.

אף אחד לא רוצה לעבוד ב 3 בבוקר, אבל יש אנשים אשר אוהבים לעשות קניות בשעות הללו. בעל אתר אינטרנט לעסק או חנות מקוונת נותנת לך אצת האפשרות למכור מוצרים כל הזמן – לא רק בין 08:00 ל 16:00 אחר הצהריים.

החנות המקוונת יכולה לגרום לגידול משמעותי במכירות עבור העסק שלך, במיוחד כאשר אתה גורם ללקוחות נוספים שאינם מוגבלים ע"י מיקום גיאוגרפי. הנוכחות המקוונת שלך מאפשרת לך להשתמש בקמפיינים שיווקיים ,לשפר את שירות הלקוחות, בניית קשרי לקוחות, ושיפור של זרם ההכנסות שלך מהעסק.

שילוב האתר שלך עם כלי שיווק, כמו שיווק בדוא"ל , מסייע לך להגיע ללקוחות חדשים ומסייע ביצירת קשר טוב עם לקוחות חוזרים.

8. תופיע בתוצאות החיפוש של Google.

חשוב על כך: 81% מהצרכנים מבצעים מחקר מקוון לפני ביצוע רכישה . כלומר, הם הולכים ל- Google ומקלידים מילת מפתח אחת או יותר , כגון "עוקבים באינסטגרם", או אם הם יודעים מה הם רוצים בדיוק, אז הי יחפשו משהו כמו: "קורס שייוק באינסטגרם של עדי".

אם אין לך אתר אינטרנט לעסק שלך, הסיכויים להופיע בדף תוצאות מנוע החיפוש (SERP) הם אפסיות. אבל אם יש לך אתר, תוכל לייעל אותו ולהכין אותו עבור מנועי החיפוש, ובכך להגדיל את הסיכויים שלך להופיע בראש התוצאות של Google ולקבל חשיפה רבה יותר מול לקוחות פוטנציאליים.

מילות מפתח זנב ארוך,תיאורי META וכותרות הם רק חלק מהדברים שאתה יכול להתאים אישית באתר שלך בכדי לשפר את המיקומים שלך במנועי החיפוש.

9. צור מרכז משאבים עבור הצוות שלך.

בנוסף לשירות הלקוחות, אתר אינטרנט לעסק שלך יכול גם להועיל לעובדים שלך.

יש לך אפשרות ליצור צור דף נסתר באתר שבו יהיו למשל סרטונים, חומרי הדרכה ואפילו טפסים פנימיים שיעזרו לצוות שלך ללמוד את כל מה שהם זקוקים לו ולהתשמש בזה באופן שוטף.

10. הצג את המוצרים והשירותים שלך.

לא רק שאתה יכול להציג את המוצרים שלך או תיאור של השירותים שלך בפירוט עם תמונות יפות, אתה יכול גם לספק מדריכי וידאו קצרים או לאפשר הורדה של קבצי PDF עם הוראות הפעלה או שימוש ובכך לתת שירות לקוחות מהרמה הראשונה ללקוחות מהוססים בכדי שלא ירצו לקנות אצל המתחרים אלא דווקא באתר האינטרנט שלך.