PixelWeb - Your Vision, Our Expertise

בניית אתרים – אתרי ADSENSE

בניית אתרים – אתרי ADSENSE
אתרי ADSENSE

היופי באתרי Adsense הוא העובדה שאין להם הגדרה ספציפית. לפחות, מלבד העובדה שהם נוצרים ומתפרסמים במטרה היחידה לייצר הכנסות בכל פעם שצופה לוחץ על אחת ממודעות Google.

אולם לגבי תכונות העיצוב הרגילות כגון פריסה וצבעים אין שום דבר קונקרטי. הצב מודעות גוגל באתר מיני של שלושה עמודים או הכלל אותם באלפי עמודים המוקדשים לנושא או נושא ספציפי.

שוב, המטרה היחידה היא לייצר הכנסה מקליקים. ומכיוון שזו המטרה היחידה, עליכם להתרכז היכן וכיצד להציב מודעות Google על מנת להשיג את התוצאות הכספיות הטובות ביותר.

מקום

בנוסף ליחידות המודעות המסורתיות (הכוללות מודעות טקסט ותמונה), גוגל מציעה גם יחידות קישורים. אלה מציגים מספר נושאים הרלוונטיים לתוכן העמוד והוכחו כיעילים ביותר.

להלן שתי דוגמאות ליחידות קישורים:

כאשר לוחצים על אחד מקישורים אלה, הצופה מועבר לדף עצמאי המפרט תוצאות שונות לאותו נושא או נושא מסוים.

הדוגמה הראשונה – שבה הקישורים נערמים זה על גבי זה – הופכת אותם לאידיאליים להכנסה בכל מספר של מיקומי “מילוי” בכל עמוד האינטרנט שלך.

תלוי בפריסת העמוד שלך, אתה יכול לשלב די סוג זה של יחידות בכל מקום שיש בו גוש קטן של שטח פנוי.

אם כבר יש לך קישורי ניווט דומים (בעמודה שמאלה או ימנית), הוספת אחת מיחידות הקישור האלה מתחתיהן היא מיקום מוצק וטוב.

הדוגמה השנייה – שבה הקישורים מוצגים אופקית משמאל לימין – נותנת מראה כללי של קבוצה נוספת של קישורי ניווט סטנדרטיים. במילים אחרות, ניתן לגרום להן להיראות כאילו הן חלק מהניווט באתר שלך ולא ממודעות Google נפרדות.

המיקום הטוב והיעיל ביותר ליחידת קישור מסוג זה נמצא ממש מתחת לגרפיקה של הכותרת (או אזור הכותרת של דף האינטרנט שלך). המיקום השני הכי טוב נמצא ממש מעל הכותרת שלך או בתחתית הדף.

זה משאיר את יחידות המודעות המסורתיות של גוגל …

לא משנה איך תכננת את הדף שלך, יהיה אזור מסוים שמוקצה למסירת תוכן. באופן ספציפי, התוכן שמבוסס על קריטריונים לחיפוש מילות מפתח.

מה שאתה רוצה לעשות הוא לכלול יחידת מודעות בדיוק מעל התוכן. מה שמשיג זה …

לאחר שחיפש משהו מסוים, צופה מגיע לאחד מדפי האינטרנט שלך. הם מצפים למצוא מידע הקשור לחיפוש זה. מכיוון שאחד הדברים הראשונים שהם יראו הוא יחידת המודעות, הם מניחים שמדובר בקישורים המשויכים ישירות למידע זה.

כמובן, הם צודקים. הם משויכים לנושא החיפוש. ההבדל היחיד הוא שהקישורים הם חלק מהפרסום בתשלום של גוגל ולא תוכן נוסף באתר שלך.

העניין הוא שנראה כי יחידת מודעות זו מספקת את סוג המידע שהצופה מעוניין בו. זה פשוט … הם לוחצים, אתה מרוויח. ככל שתוכל לעשות יותר דברים כדי לעודד אותם ללחוץ, כך תפיק יותר הכנסות מ- Google Adsense.

כך…

כדי לשפר את הסיכויים של צופה ללחוץ על קישורים הממוקמים ממש מעל התוכן הרלוונטי שהם מחפשים, יחידת המודעות צריכה להיראות כמו רשימת התוצאות האופיינית.

גושי המלבן של מודעות הטקסט של גוגל עושים בדיוק את זה …

האפשרויות הטובות ביותר כאן הן המלבנים הגדולים והבינוניים (336 X 280 ו- 300 X 250).

בסך הכל, מודעות Google צריכות להתאים לשאר האתר שלך. בלי גבולות, בלי צבעים נוצצים … שום דבר שלא גורם להם להתבלט. במקום זאת, גרמו להם להשתלב כך שהם נראים ככוללים תוכן טבעי ולא פרסום בוטה.

מכיוון שגוגל מאפשרת לך להציב שלוש יחידות מודעות בדפים שלך, שילובים טובים יהיו כדלקמן:

יחידת קישור מתחת לכותרת, יחידת מודעות מלבנית מעל התוכן, יחידת קישור בתחתית העמוד

יחידת קישור מתחת לכותרת, יחידת מודעות מלבנית מעל לתוכן, יחידת מודעות אנכית בעמודה הימנית או השמאלית

באופן טבעי, אינך צריך לכלול שלוש יחידות בכל עמוד. ובהתחשב בכל האפשרויות לפורמט המודעות ש- Google מספקת, תוכל לערבב ולאתר אותן ככל שתרצה.

רק שים לב שהשניים שהוכחו כיעילים ביותר – בממוצע – הם יחידת הקישור האופקית מתחת לכותרת ויחידת המודעות בדיוק מעל התוכן.

אם אלה לא מתאימים לפריסת העמוד שלך או שאתה רוצה לבדוק וריאציות אחרות, בכל אופן עשה זאת. כל אתר שונה. מה שעובד הכי טוב במצב מסוים (או בתחום הנושא) לא יכול לעבוד במקום אחר.

רק וודא כי עם כל הווריאציות שאתה מתנסה אתה עוקב אחר התוצאות שלך. כך תדעו במדויק אילו יחידות ומה מיקומי העמודים נותנים לכם את התמורה הטובה ביותר.

צ’ק ליסט

אתר דף מכירה – כלול תמיד גרפיקה כותרת מקצועית איכותית או לוגו.

חשוב על תמונת העטיפה התלת מימדית שלך כמרכיב חשוב נוסף ביצירת עותק מכירות יעיל.

נוחות, השתמש תמיד בטקסט שחור על רקע דף לבן.

השתמש רק בצבע מודגש ומודגש כדי להדגיש את ביטויי ה”מפתח “ואת אזורי הטקסט החשובים ביותר.

השתמש ברשימות ותתי כותרות עם תבליטים כדי לפרק תוכן ולקדם את יכולתו של הצופה לסרוק תחילה את הדף למידע רלוונטי.

ודא שקישור ההזמנה העיקרי שלך גדול, מודגש וגלוי מאוד.

F אם התוצאות שלך נמוכות ממה שקיווית, חזור ועצב, חידד ושיפר את עותק המכירות שלך.

אתר מונחה תוכן

המטרה העיקרית היא לייצר כמה שיותר תנועה.

בראש רשימת העדיפויות שלך צריך לכלול ניווט נכון ויכולת לאתר מידע ספציפי בדפי האתר שלך.

הפוך רכיבי עמוד סטנדרטיים מסוימים כגון ניווט ואזורי תוכן עיקריים להופיע באותו מקום ברחבי האתר שלך.

השתמש בקובצי Sitemap של Google כדי להבטיח שכל הדפים שלך יהיו עכבישים ואינדקסים לאחר מכן.

ספק מנוע חיפוש פנימי כדי שהצופים יוכלו לאתר מידע ספציפי במהירות ובקלות.

אתרי Adsense

המטרה היחידה היא לייצר הכנסות מכך שצופים ילחצו על מודעות Google Adsense.

יחידות קישורים מציגות רשימות של נושאים הרלוונטיים לתוכן העמוד וקשורים אליו.

כאשר משתמשים בהם ממש מתחת לאזור הכותרת העליונה, יחידות קישורים אופקיות נותנות את הרושם שהן למעשה חלק מניווט האתר ולא מודעות גוגל נפרדות ועצמאיות.

יחידות קישורים ורטיקליות אידיאליות להכנסה בכל מקום בו יש גושי שטח פנויים קטנים יותר בדף אינטרנט.

המיקום הטוב ביותר ליחידות מודעות מסורתיות של גוגל נמצא ממש מעל התוכן הראשי שלך.

הגדלים הטובים ביותר ליחידות מודעות מסורתיות הממוקמות מעל התוכן העיקרי הם המלבנים הגדולים והבינוניים (336 X 280 ו- 300 X 250).

יחידות המודעות צריכות להשתלב באופן טבעי עם שאר האתר שלך. הימנע מגבולות וצבעי הדגשה או רקע.

כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר, קישורי המודעה צריכים להיות כחולים מסורתיים (או להתאים לצבע הקישור המשמש בשאר דף האינטרנט).

בדוק וריאציות של יחידות מודעות / קישורים ומיקומי עמודים ועקוב אחר התוצאות שאתה משיג כדי שתדע בדיוק אילו שילובים עובדים הכי טוב.

שלמה מן

שלמה מן

היי, אני שלמה, בונה ומעצב אתרים לעסקים. אני מתמחה ביצירת אתרים מקצועיים וידידותיים למשתמש שעוזרים לעסקים לצמוח ולהצליח באינטרנט. יש לי ניסיון רב ומומחיות בבניית אתרים עם וורדפרס ואני תמיד מעודכן בטרנדים ובטכנולוגיות העדכניות ביותר.

תוכן העניינים
תכנים נוספים באותו הנושא