PixelWeb - Your Vision, Our Expertise

כיצד עיצוב האתר משפיע על קידומו

כיצד עיצוב האתר משפיע על קידומו
כיצד עיצוב האתר משפיע על קידומו

יש קשר ישיר בין עיצוב האתר לבין קידום בגוגל. המטרה שלכם שלא רק הטקסט וסרטוני התדמית שיש לכם באתר ימשכו את הקהל, אלא גם העיצוב שלו. בקורס אנו נלמד איך כל פרמטר משפיע על הגולש, החל מצבעים ועד לעיצובים שונים. לא תמיד חייבים לבחור את הדרך המתחכמת ביותר, לפעמים מספיק לעשות שינויים קטנים אשר גם יבדילו אתכם מהמתחרים שלכם וגם יקדמו אתכם. 

קורס עיצוב ובניית אתרים בירושלים של אימג’

קורס עיצוב ובניית אתרים בירושלים של אימג’ נועד כדי לחסוך לכם את הזמן בלימוד תואר של מדעי המחשב. היום אין חובה לעשות תואר כדי לעבוד בהייטק או להרוויח משכורות נאות בתחום הטכנולוגיה והמחשבים. בסופו של דבר מה שאותן חברות מחפשות הוא ניסיון, ברגע שיש לכם מספיק ניסיון בתחום בו הן מחפשות עובדים חדשים, המשרות פתוחות בפניכם בדיוק כמו של אלו שלמדו תואר. היתרון שלכם הוא שהיה לכם יותר זמן לצבור ניסיון. 

מה הקשר בין עיצוב לקידום?

גוגל מקדם את האתר שלכם על פי פרמטרים רבים, זהו חלק מתוך קורס עיצוב ובניית אתרים בירושלים של אימג’ שם תקבלו את המידע המלא. על קצה המזלג, גוגל בוחנת אתכם מכל כיוון. גוגל בודקת את מגמת הנטישה מהאתר שלכם לפי אחוזים ולפי מספר השניות אשר הגולשים נשארים באתר. יש הבדל בין גולש אשר נשאר באתר שלכם 20 שניות לבין גולש שנשאר שבאתר שלכם 20 דקות. כמו כן, גוגל מקדמת אתרים לפי קידום אורגני, מילות מפתח, תוכן עשיר, קידום ממומן ועוד פרמטרים רבים. לעיצוב האתר יש השפעה קריטית ואתם יכולים לגרום לאנשים להישאר באתר שלכם בקלות לפי צעדים שאותם נלמד תוך כדי קורס עיצוב ובניית אתרים בירושלים של אימג’. 

עיצוב נכון יוצר רושם חיובי על הגולשים והוא מתקשר עם מוניטין חיובי. העיצוב שלכם צריך להיות שונה משל המתחרים שלכם, אחרת אתם הופכים את התחרות להרבה יותר קשה. עיצוב ברמה גבוה יגרום לקהל לרצות ולחקור את האתר שלכם עוד ועוד. ככל שהממשק יותר נוח ונגיש לפעולה, ככה אתם תבטיחו קידום אורגני איכותי.

חווית המשתמש

קורס עיצוב ובניית אתרים בירושלים של אימג’ מדגיש בקורסים שלו את החשיבות שיש בחוויית המשתמש. יש קשר ישיר בין עיצוב האתר ובין חווית המשתמש. זה אחד הדברים אשר גוגל בודקת כאשר היא בוחרת אם לקדם את האתר שלכם או לא. חווית המשתמש מתחילה כבר ברושם הראשוני של הכניסה לאתר. השניה הראשונה בה נכנס הגולש לאתר שלכם תשפיע על הקידום שלכם. במקרים בהם יש נטישות מרובות מצד המשתמשים, זה אוטומטית מראה לגוגל שמדובר על אתר לא נוח למשתמש. בתור התחלה, עוד לפני שאתם פותחים את האתר שלכם כדאי לבדוק את המתחרים שלכם. נסו לראות איך האתר שלהם עובד, תתפלאו לדעת כמה אפשר ללמוד מהיתרונות והחסרונות של המתחרים שלכם.

שלמה מן

שלמה מן

היי, אני שלמה, בונה ומעצב אתרים לעסקים. אני מתמחה ביצירת אתרים מקצועיים וידידותיים למשתמש שעוזרים לעסקים לצמוח ולהצליח באינטרנט. יש לי ניסיון רב ומומחיות בבניית אתרים עם וורדפרס ואני תמיד מעודכן בטרנדים ובטכנולוגיות העדכניות ביותר.

תוכן העניינים
תכנים נוספים באותו הנושא