PixelWeb - Your Vision, Our Expertise

ניהול מוניטין בגוגל, איך עושים את זה נכון?

ניהול מוניטין בגוגל, איך עושים את זה נכון?
ניהול מוניטין בגוגל

אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני, את המשפט הזה בוודאי יצא לכם לשמוע. המשפט הזה מקבל משנה תוקף כאשר אנו מדברים על מוניטין בגוגל. הנראות הדיגיטלית שלנו חשובה מאוד על מנת שנוכל להפוך את החלום למציאות. לא מעט בעלי אתרים ובעלי עסקים נתקלים בתקרת זכוכית רק בגלל הנושא הזה. אזכורים שליליים באתרים שונים וברשתות החברתיות עשויות להקשות מאוד ולהרחיק את ההצלחה. זוהי הסיבה שבגללה כדאי לכם להילחם בכל האזכורים השליליים האלה. כבר עכשיו נוכל לספר לכם כי באמצעות ניהול מוניטין בגוגל תוכלו להחזיר את המצב לקדמותו. תהיה לכם אפשרות לגרום לכך שהרושם הראשוני יהיה רושם טוב ככל האפשר. 

מתי צריך לבצע ניהול מוניטין בגוגל?

יכולים להיות מצבים שונים שבהם המוניטין שלכם יהיה מעולה. במקרה כזה כל מה שאתם תצטרכו לעשות זה רק להמשיך בדיוק באותה הדרך. לא תצטרכו לבצע פעולות שונות כי מה שאתם עושים מספק את הסחורה. במקרה שבו מצאתם עליכם או על העסק שלכם כל מיני אזכורים שליליים זה כמובן לא עניין מעודד. במקרה כזה יהיה עליכם לפעול על מנת להסיר את כל האזכורים האלה. מיותר לציין כי הרושם של הלקוחות שיקראו את האזכורים האלה לא יהיה טוב בלשון המעטה. לכן אתם צריכים לעשות ככל שביכולתכם על מנת להסיר את האזכורים האלה כלא היו.

מה עושים במסגרת ניהול מוניטין?

אינכם צריכים להיות מומחים גדולים על מנת להבין את התועלת של ניהול מוניטין בגוגל. מדובר על תהליך שבמסגרתו מסירים את כל האזכורים השליליים ברחבי הרשת. כלומר שאם יחפשו את שמכם או את שם העסק לא ימצאו דברים רעים. אם תהיה אפשרות להוסיף גם כמה המלצות טובות או חוות דעת חיוביות זה בהחלט יהיה פלוס. אך המטרה הראשית היא קודם כל להעלים כמעט לחלוטין את האזכורים השליליים. ברגע שזה יקרה תוכלו למצוא אתכם במצב שבו תוכלו לפתוח דף חדש. לא תצטרכו לתת דין וחשבון לכל לקוח שמעוניין לקבל מכם שירות או לרכוש מכם מוצרים שונים.

מאתרים את האזכורים השליליים

על מנת שיהיה אפשר לצאת לדרך ישנו צורך לאתר את כל האזכורים השליליים. לעיתים כמות האזכורים השליליים תהיה גדולה ממה שנדמה לכם בתחילת הדרך. חשוב לאתר כל אזכור כזה או אחר על מנת שהתוצאות הסופיות יהיו משביעות רצון. רק חברה מנוסה שמשתמשת בכלים מתקדמים תוכל לאתר את כל האזכורים הקיימים. נזכיר כי אזכורים שליליים יכולים להיות באינטרנט, ברשתות החברתיות ובכל מקום אחר. לפיכך ניהול מוניטין בגוגל זוהי עבודה שצריכה להתבצע על ידי חברה מנוסה. חברה שיודעת מה צריך לעשות בשביל להחזיר את המצב לקדמותו. גם אם הפעולות יחסית פשוטות מוטב כי האחריות תופקד בידיים הכי מקצועיות.

אפשר לבקש להוריד אזכורים שליליים

זה אומנם נראה לכם מאוד מסובך, אך בפועל אפשר פשוט לבקש להוריד אזכורים שליליים. יש אנשים שלא מבינים עד כמה אזכור שלילי עשוי לסבך אתכם בהמשך הדרך. חברה המתמחה בניהול מוניטין בגוגל תדע איך לפנות אל אנשים שונים. לעיתים כאשר עושים את הפנייה בצורה מכבדת ונכונה יהיה אפשר להשיג את התוצאה הרצויה. הפעולה הזאת היא הפעולה הראשונה שאותה צריך לבצע, כל זאת בשביל לחסוך עבודה מאומצת. אם מצליחים להסיר את האזכור השלילי בדרך הזאת, התוצאות יהיו מעולות. כל מי שיחפש את השם שלכם מעכשיו לא ימצא את אותו אזכור ספציפי. בקשה אחת קטנה יכולה להיות זאת שתעשה את כל ההבדל מבחינתכם.

פותחים פרופילים ברשתות החברתיות

כיצד ניתן לבצע ניהול מוניטין בגוגל על ידי פתיחת פרופילים ברשתות החברתיות? פתיחת פרופילים ברשתות החברתיות השונות תאפשר לכם להציג אתכם טוב יותר. כלומר תהיה לכם אפשרות להראות לאנשים האחרים עוד צדדים שונים שיש בכם. כלומר תוכלו להראות כי מה שאומרים עליכם לא בהכרח מתכתב עם המציאות. כאשר אנשים שונים יגיעו אל הפרופיל שלכם ברשת החברתית הם יראו מה קורה באמת. יתרה מכך לרוב פרופילים ברשתות החברתיות יהיו ממוקמים בתוצאות החיפוש הראשונות. כך שהם בעצם ידחקו לאחור את כל האזכורים הרבים במידה ועוד נשארו כאלה. לכן תדאגו כי יהיה לכם פרופיל בכל רשת חברתית שיכולה להיות מתאימה. 

השיגו המלצות שיעלימו את הביקורות

דרך נוספת לבצע ניהול מוניטין בגוגל היא באמצעות הגברת כמות ההמלצות. ברגע שתשיגו כמות גדולה של המלצות עליכם ועל העסק שלכם, הביקורות ידחקו לאחור. במקרה כזה כמות ההמלצות תטשטש את כל מה שהיה קיים עוד לפני כן. נדגיש רק כי ישנה חובה שההמלצות יהיו המלצות אותנטיות מאנשים אמיתיים. אל תנסו להשיג המלצות פיקטיביות כי זה עלול רק להחזיר אתכם לאחור. חברה שמבצעת ניהול מוניטין תדע כיצד להשיג את ההמלצות האלה. חוות דעת טובה יכולה להיות זאת שתצעיד אתכם אל עבר המקום שבו תרצו להיות.

הכי פשוט יהיה להקדים תרופה למכה

חברות ניהול מוניטין בגוגל יכולות להביא אתכם אל המקום שבו חלמתם להיות. אך תזכרו כי לעיתים הצעד הנכון מבחינתכם יהיה פשוט להקדים תרופה למכה. כלומר לדאוג שלא יהיו כל מיני חוות דעת שליליות שיהיה עליכם להתמודד איתן. תזכרו כי הכוח שנמצא בידיים של הלקוחות הוא כוח חזק מאוד. מספיקה מילה אחת רעה עליכם או על העסק על מנת להוריד את כל העבודה הקשה לטמיון. אנו מציעים לכם לנסות לגרום לכל לקוח להיות מרוצה. אם הלקוחות יהיו מרוצים מחוויית השירות, אין סיבה שהם יגידו דברים רעים. אזכורים שליליים מגיעים בדרך כלל כאשר תרצו ללכת ראש בראש עם הלקוחות.

שלמה מן

שלמה מן

היי, אני שלמה, בונה ומעצב אתרים לעסקים. אני מתמחה ביצירת אתרים מקצועיים וידידותיים למשתמש שעוזרים לעסקים לצמוח ולהצליח באינטרנט. יש לי ניסיון רב ומומחיות בבניית אתרים עם וורדפרס ואני תמיד מעודכן בטרנדים ובטכנולוגיות העדכניות ביותר.

תוכן העניינים
תכנים נוספים באותו הנושא