PixelWeb - Your Vision, Our Expertise

החלפת מסכים למחשבים ניידים רק אצל המומחים!

החלפת מסכים למחשבים ניידים רק אצל המומחים!
מסך מגע

צריכים להחליף מסך, מתלבטים אם לרכוש מסך מגע? אתר המסכים למחשבים ניידים ולכלל המכשירים הניידים, מציע שירות חסר תקדים וציוד מתקדם במחירים ושירות ללא מתחרים בכל הקשור במסכים לניידים, החל ממסכי מגע למחשבים ניידים ועד למסכי מחשב נייד וכמובן מגוון ענק של החברות המתקדמות בתחום להחלפת מסכים לכלל מסכי המחשבים הניידים.

מתי צריך להחליף מסך?

מסך למחשב נייד זהו החלק החשוב ביותר עבור המשתמש, כיום ידוע שאיכות מסך ירודה או תקולה עלולה להזיק לבריאותנו בראש ובראשונה וכמובן למנוע מאיתנו אפשרות גישה לקבצים או למידע, רוב התקלות שאנו נתקלים במסכי מחשב או מסכי מגע למחשבים ניידים הינם תקלות הנובעות מרשלנות בשימוש הלקוח שבאים לידי ביטוי בנפילות רבות, העברה תדירה ממקום למקום, טריקת המסך וזריקת המחשב, כל אלו עלולים לפגוע במסך, במגעים או בחלקים העדינים שלו ולמנוע מאיתנו שימוש מיידי באותו מחשב בשל פגימות המסך, אז אם המסך כבה ללא התראה, לא נדלק, עושה רעשים, התמונה פגומה, שריטוט ושברים, צרו קשר בהקדם ואנו נבטיח את השירות והאיכות הטובים ביותר עבורכם, בזכות צוות מקצועי ומיומן במסכי מגע למחשבים ניידים ולכלל מסכי המחשב, סבירות מאוד גבוה שהפתרון הנכון והכלכלי ביותר יגיע מייעוץ נכון מאחד מאנשי הצוות שלנו, לא מעט מקרים של תקלות במסכי מגע או מסכים של מחשבים ניידים נראו לא פתירים ולאחר אבחון מהיר, מקצועי ויסודי אותרה התקלה וטופלה נקודתית, פעולה זו חוסכת זמן והרבה כסף ללקוחותינו.

מה צריך לדעת על מסך מגע?

חיפוש אחר מחשב נייד חדש מצריך מאיתנו לשקול לא מעט פרמטרים והעדפות. יש צורך להעריך את החומרה והזיכרון שלו, צריכים גם לשאול מהם הצרכים שלנו ולפי כך נדע להתמקד, בשנים האחרונות טכנולוגיה חדשה נכנסה לשוק שמאפשרת מסכי מגע למחשב.

מסך המגע במחשב בדרך כלל נמצא במחשבים ניידים שנסגרים בצורה הפוכה והופכים למעין טאבלט למרות שכיום ניתן למצוא מסכי מגע גם במחשבים ניידים בעלי פתיחה סטנדרטית.

כדאי מאוד טרם רכישת מסך מגע למחשב נייד או  מסך רגיל כדאי מאוד שתדעו שלמסך המגע ישנם יתרונות וחסרונות כל משתמש על פי צרכיו יצטרך לשאול את עצמו האם ישנו צורך ממשי למחשב עם מסך מגע, או שתחליטו ללכת על המסך הרגיל, ישנם שני סוגים מסכי מגע, מסך מגע מבוסס התנגדות ומסך מגע קיבולי,

מסך מגע מבוסס התנגדות בנוי משתי שכבות, פלסטיק וזכוכית וצריך שהמשתמש יגע במסך ויפעיל לחץ, הלחץ שהמשתמש מפעיל גורם למעשה לשתי השכבות לגעת אחת בשנייה וליצירת מתח חשמלי, המסך מעבד את האינפורמציה כדי להבחין ולסמן היכן התבצעה הנגיעה ומה מטרתה.

מסכי המגע מבוססי התנגדות קיימים בעולם כבר מספר עשורים וניתן למצוא אותם במפעלים ובמקומות עם תנאי לחות ולכלוך. מאז שנכנסנו למאה ה-21, יותר ויותר מפעלים החליפו את מסכי המגע שלהם למסכי מגע קיבוליים.

מסך המגע הקיבולי הוא בעל יכולת לאגור מטען חשמלי. לעומת סוג המסך מבוסס התנגדות, מסך המגע הקיבולי עשוי שכבה אחת בלבד. כדי שהמגע יעבוד יד אדם צריכה לגעת במסך ובכך לשמש כמוליך חשמלי, נגרם שינוי בשדה האלקטרוסטטי במסך, במקביל, ישנה מערכת שעובדת באופן קבוע סורקת את השינויים המתרחשים בשדה האלקטרומגנטי במסך ובכך מזהה את הנקודה בה נגעה יד האדם. היתרון במסך הזה שהמערכת יכולה לזהות מספר נקודות שנגעו בהם בו זמנית. בנוסף, מהירות התגובה טובה וחדות הצבעים טובות יותר.

יתרונות מסך המגע הן ניווט קל, מצוין לאיורים, שרטוטים וציורים, לרוב מחשבי המגע נחשבים חדישים ומאוד איכותיים ברמת הבהירות וחדות הצבעים 

חסרונותיו של מסך מגע במחשב הן שהוא מקצר את חיי הסוללה באופן משמעותי בשל עיבוד נוסף שהמחשב צריך לעשות, לרוב מייקר את מחיר המחשב ואת מחיר התיקונים, מסכים אלו יקרים יותר לכן תיקונים יעלו יותר כמו גם החלקים והתוכנות הנדרשות, מסך מגע בדרך כלל כבד יותר ממחשבים ניידים בעלי מסך רגיל, רוב מסכי המגע במחשבים ניידים בעלי גימור מבריק דבר שמקשה את הצפייה במחשב באור יום או באור חזק.

מחשב נייד עם מסך מגע או מחשב נייד עם מסך רגיל?

הלקוחות של מחשבים ניידים עם מסך מגע לרוב הם אנשים שיוצרים למחייתם ועובדים דרך המחשב, אותם אנשים חוסכים זמן והתעסקות בפרזנטציות על ידי פונקציית המגע, לא מעט עסקים עמו מסעדות, בתי מלון, מסכי מגע נותני שירות סובבים אותנו, אך התיקונים והתקלות התייקרו באופן משמעותי, לכן במידה וברצונכם לקנות מחשב עם מסך מגע ואינכם עסק או בעלי צורך ממשי למסך מגע במחשב הנייד ייתכן שתקנו את הפונקציה כגימיק בלבד, אך אם החלטתם שמסך מגע אינו הצעד הנכון והחלטתם לתקן מסך של מחשב נייד רגיל או לקנות מחשב נייד עם מסך רגיל כנראה שזהו הצעד הנכון עבורכם גם מהפן הטכני וגם מהפן הכלכלי, התיקונים, ההחלפה, החלקים ועוד יהיו נמוכים יותר מתיקון מסך מגע, המחשב הנייד יהיה עבורכם כמחשב נייד סטנדרטי ללא אפשרות להפוך ולסובב מסך בצורה שבה מסך מגע מאפשר, אך תמנעו מתקלות רבות ויקרות.

מסכמים מסך מגע למחשב נייד ומסך רגיל למחשב נייד

נכון להיום הגימיק שנקרא מסך מגע מאוד קסום בשל היותו חדשני ומודרני, רבים ירכשו מחשב נייד עם מסך מגע אך גם לא מעט כרגע יחששו מעלויות התיקונים או חשש החלפות מסך עתידיות או מעט הידע שקיים לגבי הטכנולוגיה החדשנית הזו לאומת המחשב המוכר והסטנדרטי.

בכל מקרה תפעלו בעדינות עם המסכים או שפשוט תפנו אלינו לאתר המסכים למחשבים ניידים.

מקווים שנהניתם.

שלמה מן

שלמה מן

היי, אני שלמה, בונה ומעצב אתרים לעסקים. אני מתמחה ביצירת אתרים מקצועיים וידידותיים למשתמש שעוזרים לעסקים לצמוח ולהצליח באינטרנט. יש לי ניסיון רב ומומחיות בבניית אתרים עם וורדפרס ואני תמיד מעודכן בטרנדים ובטכנולוגיות העדכניות ביותר.

תוכן העניינים
תכנים נוספים באותו הנושא