PixelWeb - Your Vision, Our Expertise

בניית רשימת תפוצה ע”י הורדות

בניית רשימת תפוצה ע”י הורדות
Emails on a laptop screen, wooden desk, office background. 3d illustration

רשימת תפוצה היא נשמת רוחו של העסק המקוון שלך. האמרה הישנה “הכסף נמצא ברשימה” לא יכולה להיות אמיתית מספיק – אם הייתה לך רשימה ממוקדת של לקוחות פוטנציאליים ליצור קשר בכל פעם שיש לך מוצר חדש, תוכל להישאר מולם והם יהיו מכיר אותך ואת המוצרים שלך.

אתה יכול לחסוך הרבה כסף ומאמץ על ידי שיווק זה לרשימת הלקוחות הפוטנציאליים הקיימת שלך. אם יש לך רשימת דוא”ל של 10,000 שמות, למשל, תוכל לשלוח הורדה בחינם לרשימה שלך ותוכל לקבל הורדות רבות בתוך זמן קצר.

אתה יכול לבנות רשימה ממוקדת של לקוחות פוטנציאליים המעוניינים במוצרים שלך על ידי הצעה להורדה רלוונטית באתר שלך. לדוגמא, אם אתם מוכרים תוכנה לבעלי עסקים, תוכלו להציע מדריך שיווק חינם לעסקים קטנים בתמורה לכתובות הדוא”ל שלהם.

הכסף נמצא ברשימה

בואו נסתכל על דוגמה טובה מאוד – apple.com. כאשר אתה מוריד את תוכנת iTunes ו- Quicktime בחינם מהאתר שלהם, הם יבקשו ממך למלא שם אופציונלי וטופס דוא”ל כדי שיוכלו לשלוח לך הצעות על שירים שתוכל לרכוש באמצעות – נחשו איפה – iTunes!

במציאות, אינך צריך להציע הורדה “כבדת משקל” שכזו כתוכנה עם תכונה מלאה כמו iTunes. אתה יכול למשוך לקוחות פוטנציאליים באותה מידה עם כמה חינמיות איכותיות כגון ספרים אלקטרוניים, דוחות, סרטונים ומנויים לניוזלטרים.

דוח פשוט, טפט בחינם וכן הלאה, הדבר החשוב הוא שההורדה שלך מציעה מספיק ערך עבור הלקוח הפוטנציאלי כדי להיות מוכן למסור את כתובת הדואר האלקטרוני שלו כדי לקבל אותה ושיש לך דרך לתפוס אותה.

עם זאת, הורדה פשוטה והצבת קישור לאתר שלך לא יספיקו כדי למשוך לקוחות פוטנציאליים מוסמכים, כי העובדה היא שרוב האנשים לא קונים משהו עד שהם נמכרים בו.

לעשות שיעורי בית

יהיה עליכם לעשות שיעורי בית על מנת שמנגנון יצירת ההובלות שלכם יעבוד טוב עבורכם ויביא לכם עוד לידים. יהיה עליכם ללמוד איזה סוג תוכן חברי רשימת התפוצה מעדיפים.

קודם כל, עליך למקם את טופס ההורדה שלך באופן בולט באתר שלך. רצוי להקדיש לו דף ולקשר לאותו דף מכל עמוד אחר באתר שלך כדי להיות מסוגל לבנות זרם תנועה קבוע לדף. ודא שיש לך כפתור הורדה גדול ויפה בדף זה.

בדרך זו, אין סיכוי שהמבקרים שלך לא יוכלו למצוא את דף ההורדה, וכאשר הם אכן יעשו זאת, חלק מהם יומרו ללקוחות הפוטנציאליים שלך ולהפנות.

קידום ההורדה שלכם

כמו כן, עליכם להשקיע מעט מאמצים בקידום ההורדה שלכם. הסבר ופרט על ערכי ההורדה, ומדוע המבקרים שלך צריכים לתת לו אפשרות. אם יש לך רשימת תפוצה גדולה, הוסף בונוס קטן למנויים וצור תחושת תגמול למי שהוריד את החינם שלך.

אתה עשוי לחשוב מדוע שמישהו ירצה להעביר freebie, אבל רוב המבקרים שלך היו מעוניינים לקבל משהו בחינם ולא מעוניינים לקנות משהו. תופתעו כמה אנשים יתעניינו במוצר או בשירות החינמי שלכם.

רוב המבקרים שלך היו עצלים מכדי להתאמץ להוריד אותו מכיוון שרוב ההורדות שלהם פשוט יושבות על הדיסק הקשיח אוספות אבק וירטואלי ולא עושות דבר.

 

לפיכך חשוב להראות למבקרים שלך מדוע עליהם להוריד את ה- freebie שלך ​​ולהורידו למחשב בלחיצה ימנית.

שלמה מן

שלמה מן

היי, אני שלמה, בונה ומעצב אתרים לעסקים. אני מתמחה ביצירת אתרים מקצועיים וידידותיים למשתמש שעוזרים לעסקים לצמוח ולהצליח באינטרנט. יש לי ניסיון רב ומומחיות בבניית אתרים עם וורדפרס ואני תמיד מעודכן בטרנדים ובטכנולוגיות העדכניות ביותר.

תוכן העניינים
תכנים נוספים באותו הנושא