PixelWeb - Your Vision, Our Expertise

בניית אתרים – דפי מכירה

בניית אתרים – דפי מכירה
הנעה לפעולה

דף מכירה מסתמך אך ורק על תוכן טקסט כדי להשיג תוצאות. אבל רק בגלל שעותק המכירות הוא המוקד מספר אחת לא אומר שאלמנטים עיצוביים אינם חשובים.

לדוגמא, אתה עדיין צריך להציג חזית מקצועית. אחרת, הצופה לא יטרח להתמיד במגרש המכירות. לרוב, פשוט שמרו על מראה נקי ופשוט (בדומה למראה של עיתון איכותי).

אם תחליט לכלול שמע, וודא כי לצופה יש את היכולת להפעיל ולכבות אותו על פי שיקול דעתם. ואל תאפשרו לאודיו להיכנס אוטומטית עם טעינת דף האינטרנט.

ראשית, מילים מדוברות לא צריכות להיות הדבר הראשון שצופה חווה. שנית, זה יכול להאריך את זמן טעינת דף מכירה. גרוע מכך, זה עלול לגרום לקפיאת הדף או חלון הדפדפן.

זכרו … רק בגלל שיש לכם במקרה את המחשב המהיר ביותר ואת החיבור לאינטרנט המהיר ביותר, זה לא אומר שלכולם יש. תמיד “תכנן” את הדפים שלך למקרה הגרוע יותר. זה יהווה יכולת מחשב איטית וחיבור חיוג.

התחום הנוסף בו נכנס לתמונה עיצוב מכתבי מכירה הוא הדגשת טקסט. זה בעצם יכלול דברים כמו מודגש, נטוי והדגשה. הגעה לנוסחה הנכונה היא המפתח להשגת תוצאות מקסימליות.

זה בערך כמו ההשוואה בסיפור הזהבה ושלושת הדובים …

מעט מדי דגש וכל עותק המכירות פשוט ישתלב יחד. יותר מדי דגש ועותק המכירות נעשה אינטנסיבי מדי. איזון נוח אי שם באמצע הוא בדיוק נכון.

גרָפִיקָה

ישנן שתי רכבות של “עיצוב” שקיבלו מחשבה זו. יש האומרים שעליכם לכלול גרפיית כותרת איכותית ונאה בחלק העליון. אחרים מתעקשים שאתה בכלל לא צריך גרפיקה כי הדבר היחיד שחשוב הוא מסר המכירות עצמו.

הנה השיחה לאותו אחד …

אם אתה מוכר מוצר המיועד למשווקים מקצועיים או לאנשים שכבר מנוסים בתחום זה של העסק, אתה ניגש אליהם שונה בהרבה ממה שהיית קהל הצופים “הממוצע”.

במקרה מסוים זה, אתה צריך להיות מודאג רק עם עותק המכירות. במילים אחרות, גרפיקה בעיצוב היא אופציונאלית בלבד.

לעומת זאת, אם המוצר שלך מיועד לקהל כללי יותר או פחות מקצועי (אשר ברוב המקרים זה יהיה), עליך לשקול כיצד הצופה ה”ממוצע “יתפוס את דף המכירה הכולל שלך.

אם מדובר בעצמות חשופות מדי, הם יניחו שאתה מתחיל או חובב. למה? מכיוון שהם הותנו לתפוס באופן מסוים אתר – אפילו אתר מכירות של עמוד אחד.

לרוב, המשמעות היא שהם מצפים להיתקל באיזה פריסה או עיצוב מוכרים. עם דפי מכירה, זה ישווה לגרפיקה או לוגו של כותרת “נכונה” בחלקו העליון, כזה שמייצג את המוצר או את החברה.

מטבע הדברים, תמונת כיסוי מקצועית טובה בתלת מימד של המוצר שלך היא גם חובה. בימים אלה, הרבה משווקים החליטו לוותר על הפרט המסוים הזה. אבל זה לא בהכרח רעיון טוב.

לא משנה מיהו קהל היעד שלך, “להראות” למישהו מה אתה מוכר ותמיד יהיה דברים חזקים. אז במקום לתפוס את גרפיקת הכריכה התלת-ממדית שלך כתמונה בלבד, חשוב על זה כעל מרכיב חשוב נוסף בתהליך הכללי של יצירת עותק מכירות רוצח.

הטקסט

עם דפי מכירה, יש לך מטרה אחת ומטרה אחת בלבד … למכור מוצר. עם זאת, חשוב ביותר שלא תיסחף כשאתם מתמודדים עם תוכן הטקסט.

ברוב המקרים, עותק המכירות שלך יהיה ארוך למדי כך שלא משנה מה הסטנדרט שתגדיר מההתחלה, זה משהו שקורא יעבור אליו די הרבה זמן. אם אתה משתמש בגופן קשה יחסית לקריאה, או אם אתה משתמש בשילובי צבעים שמאמצים את העיניים, ייתכן שלא יהיה לך אפילו עותק מכר.

לא משנה כמה זה נראה משעמם, השתמש תמיד בטקסט שחור על רקע דף לבן. להדגשה לאורך כל עותק המכירות, השתמש באומץ אך אל תיסחף. מה שאתה רוצה לבלוט הם כל ביטויי המפתח הרלוונטיים ביותר.

מלבד שימוש מודגש, אתה יכול ליישם צבע משני, כזה שבולט (אדום מודגש הוא בדרך כלל הבחירה הטובה ביותר להבליט טקסט). אבל אל תשתמש ביותר מאותו צבע משני. לפחות, לא כשמדובר בטקסט.

המקרה היחיד שעליך לשקול להשתמש בצבע שלישי יהיה מאפיין הרקע (שבו אתה יכול להציב צבע הדגשה מאחורי טקסט ספציפי) …

לשם כך, תוכל להשתמש בתכונה <span style = “background-color: # FFFF33”> כדי למקם טקסט על רקע צבעוני. לדוגמא, # FFFF33 ו- # FFFF66 שניהם צהובים עדינים אך “מצטיינים” כאשר הם ממוקמים מאחורי טקסט שחור.

מאפיין זה יעיל במיוחד כאשר משתמשים בו בכותרות משנה או באזורים ספציפיים או בגושי טקסט.

למרות זאת…

כמו אל

l אפקטים “מיוחדים”, השתמש בהם אך ורק כדי לתת נקודות עיקריות של עותק המכירות שלך. אבל שום דבר יותר. אם אתה משתמש יותר מדי באפקטים אלה, זה ידלל את ההשפעה של כל עותק המכירות שלך. מה שתסיים זה עותק מכירות שבו שום דבר לא בולט.

זכור שלא משנה כמה הכותרת שלך טובה, לצופים יש נטייה פשוט לסרוק עותק מכירות מלמעלה למטה. לפחות בהתחלה. ואז, אם התמצית הכוללת של המידע שהם סופגים תעודד אותם לרצות יותר, הם יקראו את כל עותק המכירות, שורה אחר שורה.

אז יש לך שתי מטרות עיקריות …

בראש ובראשונה, אתה זקוק לכותרת משכנעת, כזו שתתפוס מספיק את תשומת ליבם בשניות הראשונות שהם מגיעים לאתר שלך. שנית, עליכם ליצור סדרה של ווים המושכים את העין לאורך כל עותק המכירות.

הווים המושכים את העין האלה יכללו את האפשרויות הבאות:

  • מילים, ביטויים ומשפטים צבעוניים ו / או צבעים שונים המסכמים או מדגישים נקודות חשובות בעותק המכירות שלך
  • Lists רשימות עם תבליטים המכילות תכונות מפתח, יתרונות או מידע
  • Ings כותרות משנה המפרקות את עותק המכירות לחלקים ספציפיים

כאשר צופה סורק את עותק המכירות שלך מלמעלה למטה, הוא שם לב באופן אוטומטי וקולט כל אזור מודגש של טקסט או כותרת משנה. התפקיד שלך הוא לוודא שהם מקבלים את המסר הכללי, למרות שהם לא קוראים הכל בדף.

בעיקרון, אתה בונה גרסה קצרה של כל עותק המכירות.

ומכיוון שהצופה יסרוק מלמעלה למטה, חשוב שתכלול לפחות פוסט פוסט אחד (P.S.), כזה שלא יפסיק את הזרימה הבאה …

  1. הצופה קורא את הכותרת.
  2. הצופה סורק את עותק המכירות.
  3. הצופה קורא את כל עותק המכירות.

מכיוון שכתב העתיד יהיה הדבר האחרון שהצופה סורק, חשוב שכל מה שתכלול שם יגבש את התהליך לגרום לצופה לחזור לראש הדף ולקרוא בפועל את כל עותק המכירות.

קישור להזמנה

בדף מכירה, חשוב כי קישור ההזמנה יהיה גלוי לעין. לרוב, הצופים מצפים למצוא מידע על הזמנות בתחתית העמוד או בסמוך אליו.

למעשה, אחת הסיבות העיקריות שצופה יסרוק דף מכירה היא מכיוון שהם רוצים לראות מיד מה המוצר או השירות יעלה להם. והם מניחים שהמחיר יהיה איפשהו ליד קישור ההזמנה.

וודא שלא ניתן לפספס את הקישור בעת סריקתו. אם הם יצטרכו לחפש את לחצן ההזמנה, את פרטי ההזמנה או את מחיר המוצר, הם ככל הנראה יאבדו עניין וימשיכו הלאה.

ואל תסמכו על כפתור או קישור סטנדרטיים. אפשר לפספס אחד בקלות. בין אם אתה משתמש בתמונה גרפית, קישור להזמנה או שניהם … וודא שהם גדולים ונועזים. כמובן, בתוך התבונה.

העניין הוא שאתה רוצה לוודא שכל קישור רכישה בו אתה משתמש נראה היטב וברור.

מטבע הדברים, ניתן לשלב קישורי הזמנות משניות בכל דף מכירה (“לחץ כאן להזמנה עכשיו”). אבל קישור הסדר העיקרי – זה שנמצא בסמוך לתחתית העמוד בו הצופה מצפה למצוא אותו – צריך לקפוץ לעברם בבירור, גם כאשר הצופה נמצא בתהליך סריקה מהירה של הדף.

התפתחות

זהו תחום נוסף שבו אתרי דפי מכירות נבדלים משתי הקטגוריות האחרות. במקום לפתח את הדפים, תפתח את מאמצי השיווק והקידום שלך.

זה כולל את המשימות הרגילות כמו כתיבת מודעות, הפעלת קמפיינים לבדיקה וחקר שווקים נוספים. ואם התוצאות שלך נמוכות ממה שקיווית, זה יכול להיות גם צביטה, זיקוק ושיפור דף מכירה עצמו.

שלמה מן

שלמה מן

היי, אני שלמה, בונה ומעצב אתרים לעסקים. אני מתמחה ביצירת אתרים מקצועיים וידידותיים למשתמש שעוזרים לעסקים לצמוח ולהצליח באינטרנט. יש לי ניסיון רב ומומחיות בבניית אתרים עם וורדפרס ואני תמיד מעודכן בטרנדים ובטכנולוגיות העדכניות ביותר.

תוכן העניינים
תכנים נוספים באותו הנושא